Sitemizde şuan toplam 4311 film bulunmaktadır.

Not Defteri – The Notebook 720p Türkçe Dublaj Tek Part izle

17.589
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Not Defteri – The Notebook 720p Türkçe Dublaj Tek Part izle

Sararmış bir not defterinden anlatılan ve yıllar önceden kopup gelen bir aşk hikayesi. 40 lı yıllarda ABD, Kuzey Karolayna daki sahil kasabası Seabrook a genç bir kız gelir. Ailesiyle geçireceği sakin bir yazı hayal eden Allie bir karnavalda tanıştığı Noah la yakınlaşır. Noah kızı gördüğü anda hayatını birleştirmesi gereken insan olduğunu anlar. Genç kız zengin bir ailen geldiği ve delikanlı da değirmende çalışan bir işçi olduğu halde geleceği hiç düşünmeden rüya gibi bir yaz geçirirler ve iyice aşık olurlar. II. Dünya Savaşı nın kızıştığı bir dönemde hayat, aşıkları ayırıverir. Sevdiği kızı aklından hiç çıkarmamış olan Noah savaştan döner. Oysa Allie gönüllü olarak çalıştığı bir askeri hastanede tanıştığı Lon ile evlenmek üzeredir. sinemaseyret.com hd film izleme platformuna hoşgeldiniz. Online indirmeden HD Kalitesinde Tek Part ve Altarnatif Partlı Film İzleme Keyfini Bizim ile Yaşayın. İyi Seyirler Dileriz. www.sinemaseyret.com

Tür: Dram, En iyi Filmler, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Yapım: 2004

Oyuncular: Rachel McAdams, Ryan Gosling, Joan Allen, Gena Rowlands, Sam Shepard

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Not Defteri – The Notebook 720p Türkçe Dublaj Tek Part izle” filminde 115 Yorum bulunuyor.
  1. zayn - 2 sene önce demiş ki:

    uzun ama gerçektende harika herkes izlemeli

  2. nevzat - 2 sene önce demiş ki:

    eh işte idare eder :D maksat admine destek olmak için atıyom yorumu :P

  3. betzetar - 1 sene önce demiş ki:

    kahretsn bu film mükemmel

  4. ismini vermek istemeyen bir dost:D - 1 sene önce demiş ki:

    daha izlemedim izliyince tekrar yorum atarım okee ok kib by :* öptüm cnmm :D

  5. Aynur - 1 sene önce demiş ki:

    ya cox gozel bir film….aglamaqdan beter oldum Allah herkese bele sevgi qismet etsin

  6. seyhmus - 1 sene önce demiş ki:

    gerçek aşk işte… süper ama bu devırde nerde böle aşk :D

  7. jerry - 1 sene önce demiş ki:

    güzel filmdi

  8. MERI - 1 sene önce demiş ki:

    supppperdi.bu gunedek izlemediyimcun uzuldum… twkrler…

  9. ezgi ARSLAN - 1 sene önce demiş ki:

    filmin güzelliğini anlatacak kelime bulamıyorum harika

  10. yeni filmler - 1 sene önce demiş ki:

    yeni filmleri merakla bekliyoruz

  11. elf - 1 sene önce demiş ki:

    film mi daha izlemedim ama yorumlara göre güzel bir film

  12. Azra Tezel - 1 sene önce demiş ki:

    harikaydı:)

  13. aSu - 1 sene önce demiş ki:

    iZLemeYe DeğeR Bi FiLm ..GeRCeKTeN CoK BaSaRıLı HeRKeSe TaVSiYe eDeRim

  14. SSS - 1 sene önce demiş ki:

    sevgiliniz ile birlikte izleyin :D benden söylemesi birde korku filmini izleyin bir tane korkunç olsun :D

  15. Tunahan - 1 sene önce demiş ki:

    Süper
    ama adam noah la yaşıo demi

  16. elif - 1 sene önce demiş ki:

    Beni hiç etkilemedi. Sanırım hiç aşık olmadığım içindir :))

  17. sebnem azerbaycan - 1 sene önce demiş ki:

    harikaaaa….

  18. FİGEN - 1 sene önce demiş ki:

    filmde aşk duygusu çok güzel hissettirilmiş. o duygu verilmiş ama sonu güzel değildi ve çok basitti. bir filmde önemli olan sondur. ama insan izlerken GERÇEKTEN DE BÖYLE BİR AŞK OLUR MU , BÖYLE BİR AŞKA GERÇEK HAYATTA SAHİP OLABİLİR MİYİZ diye düşünmüyor değil. neyse sonuç olarak güzel bir film…

  19. Ela - 1 sene önce demiş ki:

    Daha izlemedim ama çok donuyor:(

    • admin - 1 sene önce demiş ki:

      anlık internet hızı ile alakalı olabilir.

      Saygılarımla.

  20. Zeynep - 1 sene önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL Bİ FİLM İZLEYİN MUTLAKAA.

  21. taner - 1 sene önce demiş ki:

    inanılmaz değil yaşamak istersen,yaşar ve yaşatırsın..olanüstü 9.99/10

  22. melis - 1 sene önce demiş ki:

    gerçek aşk…
    gerçek aşk var mıdır? hiç sanmıyorum. sadece filmlerde izleriz. vay be aşka bak deriz. hiç kimse ben gerçek aşkı buldum diye kandırmasın. çünkü öyle bir şey yok…
    film çok başarılı, hayalleri tatmin edebilen bir film olmuş. çok başarılı.

  23. Anıl Turel - 1 sene önce demiş ki:

    Gerçekten Süper Bir Film Bu film aşkı sevgiyi öğretebilecek 10 defa izlesemde bıkcagımı düşünmüyorum

  24. Anıl Turel - 1 sene önce demiş ki:

    Gerçekten Süper Bir Film Bu film aşkı sevgiyi öğretebilecek gerçekten süper

  25. sinan - 1 sene önce demiş ki:

    vakit ayırmaya değer, pişman olmayacaksınız..

  26. eda - 1 sene önce demiş ki:

    o kadar cok begenilmiski sirf merakdan izliyecem

  27. Rıfkı - 1 sene önce demiş ki:

    Böyle film çekilirmi yaa

  28. araz aliyev - 1 sene önce demiş ki:

    good

  29. Gizemmm - 1 sene önce demiş ki:

    İzlediğim en güzelll film vee duygusaldııı.Herkese tavsiye ederimmm.

  30. ali yücel - 1 sene önce demiş ki:

    inanılmaz güzel harika muhteşem ötesi… aşk böyle bişey işte

  31. kımse kım - 1 sene önce demiş ki:

    yaaa bu ne super bi film böyle yaa gözyaslarıma engel olamadım .harıka bı ask fılmı…

  32. kımse - 1 sene önce demiş ki:

    yaaa bu ne super bi film böyle yaa gözyaslarıma engel olamadım

  33. Akın - 1 sene önce demiş ki:

    Güzel bir film ama beni ağlatmadı.Ama yinede mükemmel.

  34. nazo - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi…. çok anlamlı…. son yarım satte ful ağladım..

  35. Nurten - 1 sene önce demiş ki:

    gerçek aşk diye buna derim ben…izlerken boğazım düğümlendi resmen mükemmeldi…

  36. hatice - 1 sene önce demiş ki:

    harikaaa

  37. medine - 1 sene önce demiş ki:

    gerçekten muhteşem bi film çoook beğendim

  38. asker yari - 1 sene önce demiş ki:

    askerim askerden gelsin onada izletecem çok ama çok güzel bi fim. herkes izlemeli :D

  39. esra - 1 sene önce demiş ki:

    bu ne ya 35.saniyede başa sarıyor 4 kez denedim aynı böyle olunca sinir oluyorum ya boşa beklemiş oluyorum

  40. anan zaaaaa - 1 sene önce demiş ki:

    erotik galiba :D

  41. mineaksakal - 1 sene önce demiş ki:

    gerçekten çok güzel ben ağladım

  42. 1907 - 1 sene önce demiş ki:

    bu filmin aynısını yaşadım ve 3 kere izledim 2007 yılında. bu filmin etkisiyle evlenmiştim :) çok tehlikeli bir film. ama aşk başka bişey işte. ruhsuz insanlar anlayamaz tabi…

  43. zeynep birinci - 1 sene önce demiş ki:

    tek kelimele mükemmel. hayatımda ızledıgım en iyi film.

  44. eyüp - 12 ay önce demiş ki:

    çok hoş bi filmdi ama gençlikte yaşadıklarını yaşlılığa kadar devam ettirmiş olsaydı ve sonunda ölmeseler idi çok daha hoş bi film olurdu

  45. İsmini vermek istemeyen yorumcu - 12 ay önce demiş ki:

    Sevgilimle aynı anda başladık izlemeye ve bu benim 10.izleyişim ve yine ağladım :(

  46. Gizem - 12 ay önce demiş ki:

    Gayet güzel bir aşk filmi. Ayrıca da duygusal, tavsiye ederim

  47. blablaa - 12 ay önce demiş ki:

    Bu film Nicolas Sparks’ın Defter kitabının filmi.

  48. belieber - 12 ay önce demiş ki:

    knk justin yüzünden izliyom ama açıkçası mrk ettim

  49. bilge-tufan - 11 ay önce demiş ki:

    kesınlıkle harıka bır fılm herkesın ızlemesını tavsıye ederim..

  50. Beyzanur - 11 ay önce demiş ki:

    çok anlamlıydı içimi ısıtan bir filmdi .

  51. Uğur - 11 ay önce demiş ki:

    Can sıkıntısı ikinci kez izliyorum. Herkese tavsiye ederim.

  52. mihri - 11 ay önce demiş ki:

    bayıldımmmmm

  53. Nihat - 11 ay önce demiş ki:

    kesinlikle izlemeyin cok SIKICI aglayip sizlanacak hic birsey yok abartanlar icin soyluyorum 128 dk bekledim aceba guzele dogru gidecekmi diye ama cok berbat evim sensine benziyor biraz amatabiki onunkadar basarili deyil bunu izlicenize evimsensini izleyin daha iyi enazindan yerli gercek duygu orda burda bol bol sevisme var insanlarda buna agliyormus

  54. akif - 11 ay önce demiş ki:

    harika bi film bu güne kadar izlemediğime inanamıyorum izleyin kesinlikle izleyin

  55. yılmaz babul - 11 ay önce demiş ki:

    Admin için iyi şeyler söyleyebilirim yalnız film tamamen yanlış duygu ve düşünceler üstüne kurulmuş..

  56. merve demir - 11 ay önce demiş ki:

    bnm mi çok odunum yorumlarmı çok abartı anlayamadm çok sıkıcıı bn hiç etkilenmedim tmm hoş ama abartılacak bişi yok

  57. kardelen - 11 ay önce demiş ki:

    hayatımda izlediğim en güzel filmdi gerçek aşk hiç bekleyemeyeceğiniz bir anda karşınıza çıktığını ablatan bir film güzel az kalır bu kesinlikle muhteşemdi

  58. yonapouras - 10 ay önce demiş ki:

    izlediğim en olağanüstü aşk filmiydi etkisinden çıkılacak gibi değil…bu filmi izlemeyen çok şey kaybeder

  59. malik - 10 ay önce demiş ki:

    tek kelimeyle büyüleyici akılda etki bırakıyor.

  60. hasan - 10 ay önce demiş ki:

    Yorumların çoğu olumlu, ben de şimdi izlemeye başladım. Umarım beğenirim. Filmin görüntü kalitesi gayet iyi, paylaştığı için admin’e teşekkürler.

  61. ipek sardarova - 10 ay önce demiş ki:

    cox gozel kinodu

  62. dilara - 10 ay önce demiş ki:

    uff lanet olsun nasıl da harıka bir film bu!!1 ağlamaktan sistim be, herkes izlemeli askın en güzel anlatılmıs halii

  63. ELİFFF - 10 ay önce demiş ki:

    seneler öncesinde izlemiştim benim için anlamı çok büyük bir film.. keşke her aşk böyle olsa.. ama kimi zaman gurur ve bencillik birçok güzel şeyi bozabiliyor işte..

  64. damla - 10 ay önce demiş ki:

    Mükemmel, insanın içine işleyen ve anlatılmaz duygular yasatan bir film

  65. BÜŞRA - 10 ay önce demiş ki:

    Tek kelimeyle harikaydı filmin sonunda baya ağladım.. Mutlaka izleyin.

  66. Merve - 10 ay önce demiş ki:

    HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN GÜZEL FİLMDİ.

  67. cry - 10 ay önce demiş ki:

    filmin 7.dkkasından sonra başa döndü …

  68. ehehe - 10 ay önce demiş ki:

    ben aglamak için izlemek istiyorum inş ağlarım:D

  69. irem - 9 ay önce demiş ki:

    oha süper bi film ya ağlamaktan öldüm :( gerçek aşk bu işte ya..

  70. Demi - 9 ay önce demiş ki:

    gerçekten izlenilmesi gerekken bir film

  71. ubb - 9 ay önce demiş ki:

    çok güzel. çok çok güzel mutlu sonları hep sevmişimdir gerçek hayatta yok bari filmlerde olsun.zaman kaybı değil kesinlikle

  72. çikolata - 9 ay önce demiş ki:

    Titanic’i anımsattı bana

  73. asima - 9 ay önce demiş ki:

    çok güzel bir film harikaydı…

  74. Dibss - 9 ay önce demiş ki:

    Cok begendim izlenmeli kesinlikle

  75. gamze öner - 9 ay önce demiş ki:

    harikaaaa bir filmmmmmmm herkes izlemeli

  76. Onur - 9 ay önce demiş ki:

    Bu akşam birsürü filmi sekmeye aldım ve ne izleyeceğimi düşünmeye başladım ve yorumları okudum . 3 filmde baya gıttım geldım ve dedım ki bu akşam bir iki gün etkisinden çıkmıyacagım bı film olsun zaten savaş izliyordum genellikle. sonra bu filmin çok gordum ama ızlememiştim ve ımd puanı cok yuksekti ve izlemeye karar verdim. Genellikle romantik-dram çok izlemem veya izlerim ama iyi film bulmakta sıkıntılıyımdır bu alanda. ve galiba hayatımda izlediğim en iyi romantik-dram filmiydi diyebilirim ve bu filmi evleneceğim zaman sevdiğim insana sarılarak izlemek istiyorum …

  77. Onur 2 - 9 ay önce demiş ki:

    ilk kez bir siteye filme üşenmeden o kadar şey yazddım bide kabul edilmemilş vay anasını ya yemınlen yazıma acıdım .

    • admin - 9 ay önce demiş ki:

      kusura bakmayınız bazı sorunlardan dolayı ancak bakabildim yorumlara. yorumunuz için teşekkü ederim.

  78. ipek - 9 ay önce demiş ki:

    film gerçekten harika : )filmin sonunda ağladım

  79. buket duran - 9 ay önce demiş ki:

    ryan goslingin bir filmi daha offfffffffffff adamın tatlılığı yetmez gibi bide film harika

  80. tender - 9 ay önce demiş ki:

    guzel bi ask (y) :)

  81. hatice kübra davran - 8 ay önce demiş ki:

    Çok guzel bi filmdi

  82. nur - 8 ay önce demiş ki:

    Yani ne yazsam bilemedim.Yorumlar o kadar yanıltıcı ki…Harika ya da inanılmaz denilecek düzeyde bir film değildi.Tamamen klişelerden oluşmuş sıradan bir hikayeydi.Oyuncular süper olsaydı belki de iyi bir sonuç çıkabilirdi ancak bu haliyle sıradan bir amerikan aşk hikayesi işte…

  83. karapanter_Mehmet19 - 8 ay önce demiş ki:

    film çok güzeldi 720p yüklediğiniz için teşekkürler

  84. tugce g. - 8 ay önce demiş ki:

    mucizevi bir aşk öyküsü ve efsanevi bir tutku .. zaman kaybetmeden izleyin…

  85. Elmas - 8 ay önce demiş ki:

    O kadar güzel bir aşk filmi ki herkes izlemeli..

  86. Miray T - 8 ay önce demiş ki:

    Ciddi anlamla izlenmeye değer harika bir film

  87. film uzmanı - 8 ay önce demiş ki:

    vaktinizi harcayacak kadar güzel bir film değil arkadaşlar. izleyecek başka film bulamadıysanız son çare olarak izleyebilirsiniz ancak.. :)

  88. Talha Fatoş - 8 ay önce demiş ki:

    Filmin sonu çok güzel… Bir adamın fedakarlığı güzel yapmışlar.

  89. AhmetKudu - 8 ay önce demiş ki:

    Aşkım, sana sevgiden başka hiç bir şey veremem. Ama sevgim her şey verebilir.

  90. gülçin - 8 ay önce demiş ki:

    yorumları okuyunca gerçekten merakla izledim ama arkadaşlar yorumlar biraz abartılı değil mi ?

  91. Gökhan - 8 ay önce demiş ki:

    Kesinlikle izleyin süper ötesi bir film

  92. Yaren - 8 ay önce demiş ki:

    Mükemmel.
    Herkese tavsiye ederim!

  93. özlem - 7 ay önce demiş ki:

    Ryan Gosling ah ah… Bu adam için ruhunu sat deseler satardım.Ama nerde bize öyle sevgili? Yok bize öyle sevgili.Derdime yanıp tekrar izlicem bu filmi…

  94. Karyn Wagner - 7 ay önce demiş ki:

    ağlamak için bu filmi izledim mimiklerim bile teprenmedi :\

  95. pepe - 7 ay önce demiş ki:

    perenle izledigimiz ikinci film yine agladı kocakafalı :D

  96. Pepe - 7 ay önce demiş ki:

    Bir yerlerde, farklı bir zaman diliminde, belki onunla belki onsuz bilmiyorum; bildiğim tek şey bu filme dair herhangi bir şeye rast gelirsem yüzümde oluşacak tebessümlerin sebebinin sen olacağın. Umarım bir gün birlikte izler, birlikte ağlarız :) Ne dersin?

  97. ESRANUR - 7 ay önce demiş ki:

    gerçekten mükemmel ama bir o kadar da acı verici bir sondu ilk başladığında anlamıştım yaşlı halleri olduğunu vay bee tartışsalar da yıllarca aşkları hiç bitmemiş ve son uykularına beraber daldılar izlenmesi gereken filmler arasında ♥

  98. byrock - 7 ay önce demiş ki:

    Diyecek söz bulamıyorum. 10 numara 5 yıldız….

  99. Ağlayan Şahıs :') - 7 ay önce demiş ki:

    Ağlamam isteyenler için dünyanın en iyi aşk filmelerindem birisi olduğunu söyleyebilirim :)

  100. Ağlayan Şahıs :') - 7 ay önce demiş ki:

    Ağlamak isteyenler için dünyanın en iyi aşk filmelerindem birisi olduğunu söyleyebilirim :)

  101. deniz - 7 ay önce demiş ki:

    Çok güzel bir filmdi. Allah herkese böyle güzel ve gerçek aşk nasip etsin. Sevmek ve sevilmek kavramlarını öyle güzel açıklamış ki aldığı ödülleri sonuna kadar hakettiğini ispatlamış oldu. Yapılacak yorum yok zaten gerek imdb puanı gerekse yapılan eleştriler bakımından kalitesini kanıtlıyor. İyi seyirler

  102. muammer - 7 ay önce demiş ki:

    Yalnız Allıe de tam bır kevaşeymiş ha :d

  103. Beste Ozdemir - 7 ay önce demiş ki:

    Seni kalbim durana dek sevicem umarım bi gün görürsün bunu, gözünü açtığın her sabah yanında olucam

  104. süper bir film - 7 ay önce demiş ki:

    demek isterdim ama daha izlemedim izleyince derim inşallah :D :D

  105. erdl - 7 ay önce demiş ki:

    film olan üstü çooookkkkkkkkkkkkk güzel

  106. simla - 6 ay önce demiş ki:

    biraz sıkıldım ama keşke ben de bir gün böyle aşık olabilsem yoksa hayatın anlamı kalır mı …ağladığım gerçeği var tabii bir de :'(

  107. emre - 6 ay önce demiş ki:

    Nice boş filmlerin yanında insanın hayatına biraz da olsa anlam katabilecek bir film. Zevkle izledim.

  108. alk - 6 ay önce demiş ki:

    güzel bir film izledim hazırlayanlara teşekkür ederim

  109. 67heryerde - 5 ay önce demiş ki:

    aşkı ancak filmlerde görürüz. bu filmde aşkı en iyi şekilde anlatmıs. izlerken hic sıkılmadım. zaten Rachel McAdams olan filmleri hep izlerim. imdbden 7 ustu almıs ama bnce 9falan verilmeli.

  110. Birisi - 4 ay önce demiş ki:

    Çok güzeeeeell ^^

  111. Melisa - 3 ay önce demiş ki:

    gercekten cok güzel cok duygusal cok üzücü hayatimda ilk defa böyle bir güzel ask film görüyorum cok agladim cok duygulandim cok güzel:) sonunda cok sevindim birbirlerine kavustular mutlu son:)

  112. nsbd - 3 ay önce demiş ki:

    iğrenç sürekli öpüştüler

  113. Muhammet - 2 ay önce demiş ki:

    Film’de anlatılmak istenen hayatınızda bir kişiyi seçin ve onunla evlenin başkalarının tercihlerini yaşamayın kendiniz isteyin. Yoksa arada bocalar heba olup gidersiniz. Bence idare eder bir film sonunu beğenmedim. daha mutlu bitebilirdi. öyle yorumlara bakıp kanmayın benim yorumum her zaman doğrudur. İzleyin yinede siz bilirsiniz… Ama size önerceğim izlemeyenler için Mükemmel bir film biliyorum Hint filmi Aşk filmi bu film gibi olmaz böyle olur işte burda iddalıyım. VİVAH ı mutlaka ama mutlaka izleyin de gerçek aşk bu abd filmi gibimi olur yoksa hint filmlerindeki gibimi olur görün. Vivah derim dahada bişi demem. bu film idare eder sadece. fazla bişi beklemeyin.

sinemaarray(40) { ["SERVER_SOFTWARE"]=> string(27) "Apache mod_fcgid/2.3.10-dev" ["REQUEST_URI"]=> string(63) "/not-defteri-the-notebook-720p-turkce-dublaj-tek-part-izle.html" ["PATH"]=> string(60) "/bin:/usr/bin:/sbin:/usr/sbin:/usr/local/bin:/usr/local/sbin" ["PWD"]=> string(25) "/usr/local/cpanel/cgi-sys" ["SHLVL"]=> string(1) "0" ["PHP_FCGI_MAX_REQUESTS"]=> string(4) "5000" ["HTTP_CONNECTION"]=> string(5) "close" ["SCRIPT_NAME"]=> string(10) "/index.php" ["QUERY_STRING"]=> string(0) "" ["REQUEST_METHOD"]=> string(3) "GET" ["SERVER_PROTOCOL"]=> string(8) "HTTP/1.0" ["GATEWAY_INTERFACE"]=> string(7) "CGI/1.1" ["REDIRECT_URL"]=> string(63) "/not-defteri-the-notebook-720p-turkce-dublaj-tek-part-izle.html" ["REMOTE_PORT"]=> string(5) "35484" ["SCRIPT_FILENAME"]=> string(57) "/home/heavensdoors/public_html/sinemaseyret.com/index.php" ["SERVER_ADMIN"]=> string(31) "webmaster@seyret.ubotmaniac.com" ["CONTEXT_DOCUMENT_ROOT"]=> string(47) "/home/heavensdoors/public_html/sinemaseyret.com" ["CONTEXT_PREFIX"]=> string(0) "" ["REQUEST_SCHEME"]=> string(4) "http" ["DOCUMENT_ROOT"]=> string(47) "/home/heavensdoors/public_html/sinemaseyret.com" ["REMOTE_ADDR"]=> string(11) "54.234.0.85" ["SERVER_PORT"]=> string(2) "80" ["SERVER_ADDR"]=> string(14) "23.229.139.226" ["SERVER_NAME"]=> string(20) "www.sinemaseyret.com" ["SERVER_SIGNATURE"]=> string(0) "" ["LD_LIBRARY_PATH"]=> string(21) "/usr/local/apache/lib" ["HTTP_ACCEPT"]=> string(63) "text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8" ["HTTP_ACCEPT_LANGUAGE"]=> string(28) "en-us,en-gb,en;q=0.7,*;q=0.3" ["HTTP_USER_AGENT"]=> string(39) "CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/)" ["HTTP_ACCEPT_ENCODING"]=> string(21) "x-gzip, gzip, deflate" ["HTTP_HOST"]=> string(20) "www.sinemaseyret.com" ["UNIQUE_ID"]=> string(24) "VHYZAjI@oYQAAFQ-qoAAAAJK" ["REDIRECT_STATUS"]=> string(3) "200" ["REDIRECT_UNIQUE_ID"]=> string(24) "VHYZAjI@oYQAAFQ-qoAAAAJK" ["FCGI_ROLE"]=> string(9) "RESPONDER" ["PHP_SELF"]=> string(10) "/index.php" ["REQUEST_TIME_FLOAT"]=> string(13) "1417025794.05" ["REQUEST_TIME"]=> string(10) "1417025794" ["argv"]=> array(0) { } ["argc"]=> string(1) "0" }